Ahad, 1 Mac 2009

BATANG AI...POWERRRR....

Pagi ni bangun aku tengok anak aku Dijah tengah solat subuh..Alhamdullilah..cepat pulak dia siap pagi sabtu ni..ada koko katanya...lepas solat aku terus bukak komputer...tekan-tekan asyik internet putus aje..aku siapkan kerja untuk persiapan Wacana Ekonomi Ummah 2009...baru sekerat jalan..sikecik Maisarah pulak bangun..nak ayah..aku turun...nak ayah..ibu mana..keje..pastu suruh pok-pok pulak...sambung tidor..sampai abaang dia bangun.. siap mandi..bawak pegi...makan..sempat juaga aku siap kerja sikit..dan siap email pada semua draf..mintak komen...

Lepas solat zohor antar anak-anak pegi rumah nenek dia..aku pegi terus Shah Alam..ada program Amanat drp DSAI..sampai kat kualiti Hotel agak lewat..jem sikit..penuh sesak..dewan....beberapa perkara disentuh pasal..kepimpinan parti, gerakerja parti, isu derhaka sultan, isu perak, pilihanraya kecil bkt gantang, selambau dan batang ai..
Semangat Batang AI..akan menjadi langkah mula..menawan Sarawak..memang power ..

Semangat ucapan inilah juga dibawa oleh Zak untuk Selangor menang lawan Kelantan 3-0, power tu..hari ni main bola ganas..tapi bagus..penontong perang...nasib baik tak ada yang pecah kepala..kerusi melayang...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan