Ahad, 15 Mac 2009

15 Mac Selamat Hari Lahir ke 43..

Alahamdullilah hari ni tepat hari ke 43 Allah SWT meminjamankan umur padaku, muga Allah merahmati dan merestui serta memberiku kekuatan untuk mengikut ajaran Baginda Rasullulah SAW dalam kehidupanku.

Sepanjang 43 tahun terlalu banyak kemuliaan serta cabaran yang Allah SWT berikan itulah kehidupan, Syukur Alhamdullilah aku dianugerahkan Emak dan Bapak yang amat besar pegorbanan kepada sepuloh orang anak-anak yang Alhamdullilah kini punya kehidupan yang sempurna.Muga roh emak dan bapak ku Almarhum Mat Sahri Dan Siti Sarah ditemaptkan bersama para Syuhadak, Solehen dan Mukminin..Syurga hendaknya tempatnya.

Kecil aku belajar dan bersekolah Alhamdullilah belajar peringkat Tinggi bisnes..berkeluarga Alhamdullilah Isteriku Rozana serta Anak-anakku Amirah Sariyati, Nuramirah Khadijah, Mohd Haiqal Dan Nuramirah Maisarah...muga Allah meberikan kerahmatan sentiasa.

1 ulasan:

  1. SEMUGA PANJANG UMUR DAN MURAH REZEKI...TERUSKAN BERPOLITIK..PERJUANGAN HARUS DITERUSKAN WALAU DALAM KEADAAN APA SEKALI...HARI-HARI MENDATANG..TEMPUHI DENGAN LEBIH BANYAK CABARAN...SESUNGGUHNYA ALLAH MENYAYANGI..MAKA DI DUGANYALAH HAMBANYA ITU...

    BalasPadam