Jumaat, 6 Februari 2009

TRAGEDI PERAK...belajar dan bertindak segera..

Assalamualaikum wbkt...YAB Tan Sri saya mohon maaf kerana menggangu tapi saya rasa saya perlu tulis samada YAB Tan Sri baca atau tidak itu perkara yang lain yang utama pada saya, saya telah menyatankan sesuatu seandainya sesuatu berlaku saya tidak akan terkilan kerana saya telah laksankan tugas dan tanggungjawab saya, tindakan segera mesti dibuat:
1. Tukarkan segera Dato' SUK kerana kes Perak mengajar bagaimana SUK Perak menghalang MB masuk opis.
2.Tukar semua YDP PBT, apa yg berlaku di Perak bagaimana MBI telah diarah oleh Dato' Bandar Ipoh untuk membuat halangan dan kepungan bagi menghalang orangramai berkumpul, juga tidak membenarkan penggunaan stadium.
3. Tukarkan segera PWN kerana segala cerita berkenaan duit dia beritahu pada musuh, kes melibatkan belanja kereta Tan Sri serta yang lain.
4.Tukarkan SUSK Tan Sri kerana segara rahsia pejabat MB sudah tidak jadi rahsia.
Pada saya hampir semua pegawai kanan kerajaan ketaatanya masih pada kerajaan pusat.

Saya hanya menyatakan pandangan saya, pertimbagan utama pada Tan Sri. Wsalam.

Catatan email yang aku hantar kepada YAB Tan Sri Khalid Ibrahim

Tiada ulasan:

Catat Ulasan