Isnin, 16 Februari 2009

CERITA PANAS...DI TEMPAT SEJUK...KELUARNYA API

Meletup...macam.. mercun raya cina..oppp..macam bomm..seperti aku sebut semalam..politik gelora..gelora politik..UMNO keluar letupan lagi...apalah punya perang..masa UMNO memerintah kita kena serang..masa kita perintah pun ..kena serang juga..tak reti perang betulll...Eli oh Eli kenapa engkau..bogel..bagaimana aku tak bogel..perut aku sakit..perut oh perut kena engkau sakit...bagaimana aku tak sakit..Khir Toyo bagi julap..KT..oh KT..kenapa kau bagi julap..bagaimana aku tak bagi...memang keja aku...memang keje aku...

Kita dah tau yg UMNO memang akan terus buat pelbagai tipu muslihat..tapi kita tido..

1 ulasan:

  1. Belasah sikit sapa yang tak tau buat kerja tu.

    Jangan simpan simpan. Sebelum negeri tergadai.

    Aku rasa macam nilai perjuangan tak der ertinya langsung.

    BalasPadam