Selasa, 2 Disember 2008

RASUAH....atau AGENDA BUSUK HATI

Hari ini 2 Disember 2008(Selasa)anak-anak yang masih cuti sukar untuk bangun tido..pasal tido lewat. Semalam pagi-pagi lagi aku dah di sentap oleh panggilan hoi..berita keluar SINAR... panas..ni...apa cerita.. wah, aku tenang lepas..solat sunat dhuha..aku keluar rumah cari SINAR...baca, pehhh muka depan..TOP..berita depan sisipan Selangor...aku tenang baca. Pengarah BPR Selangor Baru..aku terus telefon teman aku yang menguruskan juga sebagai penasihat aku dalam kes BPR ni...

Aku terus ke pejabat..dalam kotak fikiran aku..kenapa agenda busuk hati..tak habis-habis, mengapa perlu ada individu yang tak senang hati dengan aktiviti yang aku buat. Aku jawab sendiri..memang itulah sifat manusia yang Allah jadikan..tak perlu haira.. aku serahkan serta berdoa pada Allah..muga Allah membantu..pohon teman-teman doakan muga aku tabah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan