Jumaat, 12 Disember 2008

Bengkel bantu usahawan Selangor

Bengkel bantu usahawan Selangor
Selasa, 9 Disember 2008 • Kategori: Berita Semasa, Berita Utama, Nasional, Selangor & Putrajaya
SEBUAH program, ‘Bengkel Prospek Bisnes Selangor 2009′ akan dianjurkan bagi membantu para usahawan-usahawan di negeri Selangor.

Menurut Setiausaha Kehormat Dewan Perdagangan Islam Malaysia Cawangan Selangor, Mohd Yahya Sahri, bengkel berkenaan dibahagikan tiga sesi pembentangan yang dipecahkan beberapa prospek bisnes yang boleh diceburi oleh para usahawan di Selangor.

“Pembentangan daripada anak-anak syarikat kerajaan Selangor akan mendedahkan serta memberi peluang kepada para usahawan, kontraktor, pembekal serta pelajar mengenali serta mendekati potensi bisnes di Selangor,” katanya melalui satu kenyataan.

Program berkenaan akan diadakan pada 15-19 Disember ini bersempena dengan karnival Selangor Ria 2008 yang di anjurkan oleh Seksyen Sektoral Unit Perancang Ekonomi Negeri Selangor Stadium Shah Alam.

Sesi bengkel terbuka kepada semua terutamanya usahawan, bakal usahawan, pengarah syarikat, pedagang, peniaga, pelajar dan orangramai, bagi yang berminat boleh menghubungi sekretariat pada talian 03-40235155 email ysp3737my@yahoo.com atau layari laman web www.dpimselangor.com.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan