Selasa, 30 Disember 2008

TAHUN BARU MUGA ALLAH SWT MERAHMATI..

Alhamdullilah...syukur pada Allah swt. Masuk tahun baru. Agak lama tidak dapat update blog sendiri. Masa yang agak kelam kabut, ada ketikanya tengah ada masa internet pulak kong. Beberapa ketika sempat pegi kenduri khawin. Rumah sepupu-sepupu aku buat kenduri khawin baru aku nak pegi, gembira rasanya pasal dapat jumpa sedara dan kawan-kawan. Tugasan dan kerja yang orang tua aku cukup titik beratkan.

Lebih menyeronokkan dapat singgah kat Kuala Kangsar... tengok Tersergam Indah Kolej Melayu. Anak-anak aku agak kagum..tengok pulak kawasan Istana.

Beberapa kumpulan teman-teman datang bertemu mohon pelbagai pandangan serta nasihat. Setakat yang boleh aku berikan. Dengan politik, projek, bisnes dan ekonomi dunia. Satu yang agak mengembirakan dapat idea baru kaedah mempromosi produk.

Muga tahun baru 1430...ini membawa kerahmatan Allah swt

Tiada ulasan:

Catat Ulasan