Sabtu, 9 Mei 2009

MUNGKINKAH MEI BULANYA GELAP TIDAK CERAH

Setiap bulan Mei dimulai dengan cuti umum kerana hari pekerja, nampak semacam menarik apatah lagi ada banyak sambutan dalam bulan ini Hari Ibu, Hari Guru , Hari Belia dan yang tak nak orang kenang 13 Mei.
Bulan Mei 2009 banyak cerita yang menarik dan tertarik, di Selangor SPRM buat hal lagi ini permainan kotor kes Isu Sambutan Hari Raya MB di Kelab Dewan Sultan Sulaiman Kg Baru pada 12 Oktober 2008 jadi tarikan yang tak seronok aku tak pasal-pasal dipanggil untuk diambil kenyataan keran ikut mereka aku banyak tahu entah le..tapi yang jadi soal ni pejabt MB pun satu tak belajar-belajar tukar jelah semua pegawai kat pejabat MB dan SUK tu..payah sangat ke...ni aku tak faham, nak kata tak pandai nampak macam pandai..nak kata bodoh..macam pandai..agaknya bengap le..yang MB pun satu yang pegi lawan SPRM kat mahkamah pasal apa..tak da pasal cari pasal..
Tak pa biar Selangor buat urusan dia sendiri..tapi yang pastinya semalam SPRM telefon aku lagi sekali mintak datang katanya ada beberapa dokumen juga gambar yang SPRM mintak aku tengok...ok lah bab tu aku bila dia orang panggil aku datang.

Kisah drama Selangor kurang menarik pasal yang dibuat oleh penulis skrip low class.. tapi drama Perak top kalah semua filem serta drama antarabangsa..kisah lompat-lompat, kisah rebut MB, kisah sidang bawah pokok, kisah 7 mei ni lagi menarik lebih teruk daripada parlimen Taiwan..lebih menarik daripada Bush kena baling kasut..penulis skrip, pengarah serta pelokonnya yang handal kalah Hollywood, Kalah Bollywood kerana penulis skrip otaknya Bollywood, Pengarahnya belajar Hollywood para Pelakonnya pilihan Bollywood dan menuntut daripada Jackie Chan...pehh memang menarik.
Ini memang sejarah besar..Zamry Oh Zambry Abd Kadieq..hang belajaq mana..boleh mai tukaq speaker ikut suka hang..boleh ka Tim Speaker ambil alih tugas Speaker tanpa persetujuan Speaker..memalukan.

Lepas drama Perak yang akan disambung episodnya..kita akan ke drama Penanti pada 23 hingga 31 Mei.Jom kita pi Penanti.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan