Selasa, 6 Januari 2009

ISNIN mulakan minggu yang padat....

6 Januari 2009 hari Selasa bagi anak-anak yang baru masuk sekolah dan juga bertukar sekolah tak lupa jua yang naik kelas segalanya memulakan sejarah baru.Anak-anak ku yang naik tingkatan 4 naik darjah 5 masuk sekolah mereka cukup seronok...muga anak-anak ku sentiasa peroleh rahmat dan rahim Allah SWT. Semalam juga aku serta beberapa teman Sdr Bahrin, Zaidi,Onn, Romli, Atan, Rizal dan Wahab membuka selera di Dapur Sarawak..macam istimewa. Tapi agak kurang mengancam..aku serta teman-teman cuma merasmikan kedai..baru..muga tokey kedai ini sukses... Isu PRK K.T menjadi tajuk bualan utama...aku tetap dengan keputusan aku untuk jadi pelancung politik... cerita bola...tengah puji Zak..dan team Selangor..banyak happy dengan team muda Selangor yang diadun dengan baik...

Cuma aku agak sibuk dengan kehadiran delegasi daripada Brunei..sdr Romli dan Hj Japar yang atur aku urus jadual perjalanan di Kuala Lumpur beberapa Kolej telah aku atur UNISEL, UIAM, KUIS,ICHS serta beberapa Business Matching yang tengah diuus dengan teman-teman niaga.

Analisa aku PRK KT pakatan kalah 456 undi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan