Selasa, 22 Disember 2009

TAHUN BARU PENDIRIAN BARU, SEMANGAT BARU, LAKARAN BARU, ------- BARU

Tanggal 22 Disember 2009/5 Muharram 1431 hari selasa memberikan aku kekuatan untuk aku melangkah dengan mengikut kata hati sendiri, pendirian sendiri, cara sendiri dan gaya sendiri. Semangat jiwa besar mesti, fikir besar niat besar dan tidak menurut orang yang belum tentu hala tujunya. Hanya panduan serta ajaran Nabi dan Rasul sahaja boleh kita jadikan rujukan.
Hari ini menyerlahkan keyakinan ku yang selama ini hanya aku anggap mungkin, eh tak lah..atau ...semalam sejarah..yang penting hari esok dan hari-hari mendatang, Ya Allah ampunkan dosaku sekiranya sepanjang umurku aku memilih cara berfikir serta mengambil keputusan dengan cara serta kaedah yang salah, mungkin aku salah mengambil rujukan.
Aku yakin aku punya kekuatan sendiri aku tahu aku punya banyak kelebihan yang aku rasa tidak dimiliki oleh oarang lain.. aku juga punya kelemahan sendiri yang tidak ada pada orang lain. Mulai saat ini aku akan bangkit sendiri..membuat hala tuju sendiri..Ya Allah pandulah aku, berilah aku kekuatan..
Layari http://myahyasahri.blogspot.com/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan